stooockholm

skapligt slapp dag idag ;) började halv 1 och slutade halv 3. ja, x-veckorna är ganska njut vill jag lova! och imorgon blir det STOCKHOLM med min homiiieegiiirls! vi åker vid 11 så måste se till at ha allt packat och klart idag =) sen kommer vi fram till arlanda runt 3(?) vi ska bo hos tessos moster i Sigtuna om jag inte minns fel!? (A) aja.. sen på fredag ska vi besöka amelia (tidningen you know). och sen blir det förmodligen shopping och på kvällen bio med maria, pillo och karin som åker dit idag :D vi stannar tills på söndag! såååå, SES DÅ :D!

nu ska jag snyta mig innan jag dör av att jag inte kan andas och fortsätta vänta på bättre tider tills pojkvännen kommer :D

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0