kissnödig

tjolahopp. kon hem från skolan för en timme sen typ. så sjukt seg seg dag vill jag lova! suck.. och min rygg blir fan inte bra av de där tabletterna heller. elr nja, självklart har det blivit bättre, men jag vågar ju inte belasta ryggen nu. pallar inte ha lika ont som förut igen..... men ska iaf försöka ta min till gymmet imorgonbitti så får vi se hur mycket skada ryggen tar ;; 

Jag skulle behöva gå på ica, fast vet dock inte vad jag ska köpa... men känns som att det var åratal sen jag va där :o på tal om ica, ni vet milf-tröjan jag besällde? den har inte kommit ÄN, och jag beställde den i torsdags. livet suger. aja, ska deppa vidare och äta den snuskiga maten man får med sig från skolan ;) köttbullspytt idag -.- 


???? ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0