goett

tur att min rygg mår bra, måste nog käka tabletter. pissit värre vill jag lova. jag vill bara lägga mig på mage och äga lite och hoppas på att det blir bättre när jag reser mig upp. men jag pröva, och det funkade inte..

sitter och väntar på att camilla ska pallra sig hit. ska färga hennes hår, mörkt. hihi, vi får väl se hur det slutar :p 


fredag imorn, blir troligen mys hos dellis med bästa folket =) dock en nykter kväll förmodligen. kommer ju troligen få tabletter, och kommer säker inte få dricka om jag äter dom + att jag och camilla måste upp typ 8 på lördag morgon för att åka till sundsvall och vara med i noo maraton. lite surt jao. menmen, vår film kommer äga i år igen ;) host


film från förra året, FUUL! ;)


åh herregud -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0