waiting

Halloj, sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan gå och lägga mig. måste vänta tills 10 för då är tvätten klar..... joooobbigt!

snart lov också, hur skönt är inte det!? på fredag åker jag till falun och spelar falujungfrun med kusin mini, kusin jocke och pappa :D GO MAS! (a)  sen kommer jag hem till lilla malung på söndag och redan på onsdag ska jag bege mig till gävle för att på torsdag åka iväg till danderyd på stockholm ladies =) full fart.


hihi, har beställt en jacka nu också, så jag slipper frysa i vinter liksom. hoppas den passaaaaaaaaaarrrrrrr hööhöhöhö... =)





ska väl fortsätta vänta nu. spela lite gitarr för att fördriva tiden är nog en smart idé. 


ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0