sne

hej hallå tjenis penis!

dagen idag har spenderats i sängen fram till kl 11 med världens finaste, sen i skolan i några timmar framför datorn, sen vidare till curlinghallen och gymmet, sen ner på ica och slutligen framför tvn ;) sånt gillas.

alltså, jag har ett stooooort problem. ska klippa mig på onsdag och vet inte hur jag vill ha min lugg som :o om jag vill behålla längden på den eller klippa av den kort.................

sne bild. men man fattar. okej? =)

aja, nu ska jag dejta min kudde och hoppas på att få en mysig natt med den och hoppas på att morgondagen (som kommer bestå mestadels av sexsnack och annat trams) kommer bjuda på nåt skojsigt =D

Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 10:08:44
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0