lite smått sådär

okejokej, mkt fin uppdatering jag har! hihi (y) elr så inte. just nu är den en mycket onödig detalj i mitt liv! isen försvinner liksom snart, och då blir det inge mer curling :( illa! ser iaf fram emot mixed-sm om två helgen, elr tre blir det nog om man räknar med denna (a) då fyller jag år också :D höhö!
nu i helgen ska jag iaf till Umeå och spela elitseriekval, ojoj. vi blev intervjuade av allehanda också, så nu ska vi tydligen va med där också. okul! okej, nu känns det bara som att jag babblar på om ingenting vilket jag också gör i och för sig (a)

nej nu ska jag sluta, vill bara säga att veckan har gått fooort (A) två dagar i skolan och två dagar ledigt, bara lillfredagen kvar nu :D


byyyeoo


saknardigsaknardig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0