sömnlöshet

det enda jag vill nu är att soooova!!! har inte sovit på 32 timmar, tror ni att jag mådde bra i skolan idag elr ;)?? njaaa.. camilla trodde jag va full -.- och hon ville inte prata med mig förns jag var normal. men kan jag vara normal!? njaaaa, inte i hennes sällskap iaf (a) hihi

anyway, jag har fortfarande ont i min hals, inte bra inte bra :s så därför ingen fys idag. hoppas på att jag är bättre nästa vecka!

Skulle även ha varit och käkat tacos hos kusin min, men nejnej. han och marléne lyckades väl få magsjuka inatt -.- lyckat säger jag bara, jag som var så otroligt sugen på tacos ;o  

BTW!!!! GRATTIS BÄSTA BROR, 18 år idag :P njamnjam!

lillputtric in the mustang ;D


nu blire lite cs, måste ju roa mig på något vis så jag inte somnar (A) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0