ninja

Fy satan va ont i halsen jag har :( inge kul! har inge lust att bli sjuk just nu ;o

Iaf, har precis skrivit kart en novell som jag tog på mig att skriva för att vår tidning ska bli 16 sidor. tror inte att den är tillräckligt lång för att täcka ett helt uppslag, men det ordnar sig nog ;) MP09 är ju ganska kreativa (a) 

Från det ena till det andra, jag och camilla hade en tävling här om dagen. den som gick på toa först förlorade..

alltså jag hade ont, så kissnödig var jag... så tyvärr förlorade jag. men nästa gång du camilla! ;)


Nu är jag pepp på sängen, fast jag tror luddi skulle komma och ta ur sin tvätt nu???? ;s så vet inte om det är så smart att somna om han vill ha den, fast det är väl egentligen hans problem ;) 

b-y-e

Kommentarer
Postat av: Dilaan D

HAHA åh vilken härlig header!! :D haft en bra dag? kram ♥

2010-02-04 @ 21:00:26
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0