missit

VARFÖR FINNS DET INGET DAMHOCKEYLAG I HÄRNÖSAND FÖR!?!?!? :@ 
ååh, va irriterad jag blir..


åååååh, minnen som fan! från 2005 om jag inte minns fel :) 


stålbuckland 2009, så otroligt kul!!! :'D andra plats dock.. 


dalalaget, BÄST I VÄST! vad mer kan man säga...


åhså malungs if, lillalilla malung..  fyfan vad jag saknar det!



jag saknar hockeyn, som fan! jag saknar den där äckligt underbara doften som strömmar in genom näsan när man öppnar dörren till omklädningsrummet, den där ingrodda svettlukten (a) ;)
man gör sina val här i livet, man kan inte få allting. synd nog. jag vet att jag valde rätt, det känner jag. jag hade inte blivit någonting annars.. men nu kommer jag det, det lovar jag! 
hockeyn va mitt allt, jag övergav någonting som jag älskade så otroligt mkt. men jag var inte gjord för den, jag hade ingenting att kämpa för, jag gjorde det jag kunde, jag var bra. jag kunde bli bättre. jag ville bli bättre. men jag tappade allting... jag var inte den vinnarskallen som jag trodde att jag var, jag var så sjukt feg.. jag är så sjukt feg. folk trodde på mig, men jag trodde inte på mig själv, jag trodde inte att jag kunde lyckas med det omöjliga..

:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0