trögdag

världens segaste dag. känns som att klcokan är åtta fast den bara är fem liksom ;s helt sjukt. slutade typ 12 idag iaf :p det är chill. gillade lunschen :) trevligt , och att åka i milliz moppebil! puss på camilla :D<3

jadu, det har typ regnat hela eftermiddagen, fruktansvärt tråkigt. om en halvtimme typ blire väl att kolla på sp's nollning :] höhö, ser inte framemot våran nollning :s xD





Jag och min sambo var på curlinghallen idag också (: och fixa lite med isen.. blir väl att åka dit en sväng imorn också :D asså jag vill på is NUNUNUNU! längtar som fan..  har is nästa vecka , asså vecka 38, höhö. kanske på söndag?, asså nästa söndag xD.. hoppas på det, är extremt pepp nu :P hihii.
nej nu måste jag fixa och trixa lite :D
hare fint, hörs senare ;D :*
miss it!

Kommentarer
Postat av: camilla

sexig klädsel vi hade ;) <3

2009-09-07 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0