moviiiie

wiih, börjar kvart över 11 imorn, det behövs kan jag ju säga :p är sjukt trött. fast orkar inte lägga mig riktigt än. =) va med i en tävling igår typ :P man skulle göra en 7 min lång film på 24 timmar. kanske att den kommer upp på yt sen. men iaf, så va te sundsvall idag och kollade på alla bidragen, tyvärr gick vi inte vidare till stckholm, menmen.. bra film av oss iaf (a) , jag, milliz, paulina och mia :D :* höhö! kung, milliz är nog lite trött? hur länge varu uppe xD. över 30 timmar iaf :O ;)
sen var vi på birsta iaf :) skulle köpa skor, men va tror ni!?? fanns såklart inte i min storlek, så får beställa på nätet iaf -.-  asså det e sjukt jobbigt, så jag tröstköpte armband ist (a).


köpta på h&m :)




nu ska jag fortsätta spela supermario innan jag ska sova ;D hööhöh! natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0