mmmmmhm :')

hej&hå
jaha, nu sitter man här, själv, en lördagskväll. kan va skönt ibland, som det är nu :D älskar't. har inge emot socialt umgänge, men just nu vill jag bara sitta för mig själv, se på tv, spela gitarr, nörda dator osv. fast snart blire sängen, är extremt slak efter ett antal timmar curling idag :D men kul äre!

imorn blir åå sova tills jag VAKNAR ! sjukt skönt, första gången på mycket länge :D sen börjar den veckliga inte-göra-någontong-söndagen igen. fastd et kan vara chill ibland det också :)
fast nästa helg får vi hoppas på lite röjj! fest med klassen kanske?! jag och sandra försöker iaf :'D <3



ååh, jag är sjukt förälskad i hur bra han är!!
Calle Kristiansson, från idol - Walking in Memphis

:')
seyah :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0