1% lucky today ?

jag borde gör nånting vettigt nu, så därför ska jag tvätta (y) wiie. man känner sig liite duktig iaf när man gör sånt ;D (a) 
just nu tittar jag på älskade 2½ men :D melike, sen blire idol som jag melikear ännu mer xD , tror faktiskt jag ska unna mig en chokladbit nu , hade vart nice! 

jag vill bara tacka alla som vill bli tackade, vet inte varför. känner att jag vill få ur mig en gnutta glädje från denna 1% lucky day.. ( kan berätta varför min dag är så "lyckad" senare, för kommer säkert att hinna hända mer saker innan denna dag äntligen är över) .. + att jag och camilla e på hejhumör. så bli inte förvänade om nån av hos råkar slinka ur oss ett hej nångång :D det är ju såååå trevligt när man säger hej :D xD

men ni får ursäkta, jag vill se tv nu. kommer väl kanske ett litet inlägg ikväll nångång, om jag inte totaldäckar på soffan som igår (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0