weird

Liite förvirrad jag är nudå :P haha. är ju sjuk idag också, så va hemma från skolan. sen när jag ligger i soffan åå typ sover så knackar det på dörren, galet weird, för vem vill komma på besök till våran sjukspridda lägenhet? aja iaf, dörren va olåst, så jag väntade bara på att det skulle komma in nån, men neej.. så knackade det igen, så jag fick väl häva mig upp ur soffan och vingla mig fram te dörren åå öppna den, och till min mer än största förvåning står mina föräldrar där!??!?! vafaaan är det som pågår xD hahaha, jag blev rädd liksom. trevligt att träffa dom ett tag :) va längesen :D och är riktigt stolt över migsjälv att jag växt förbi mamma (a) höhö! men ofta dom åker över 40 mil liksom?? så ska dom stanna tills fredag och sen åka nån annan stans på nån spabehandling! hehe. 

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0