nytvättade skor =D

Ingeting går upp mot en stressfri eftermiddag! Jag har hunnit ätit mat till och med =D hehe, brukar liksom inte hinna det innan träning.

några prov avklarade, bara matte, data och natur kvar. fast missar ju naturen på måndag, så syynd buuhu ;)!
iaf så känner jag mig ovanligt glad? och jag undrar vad det beror på, antingen är det camilla som smittar av sig elr så måste det ju vara en släng av camillasjukan ;o? eller xD! haha, skumt iaf.. eftersom jag inte riktigt ligger på camillas nivå när det gäller den biten =D ;)!

Ska snart dra på hallen för att träna lite, sen blir det väl att packa. hihi! OCH IKVÄLL HOPPAS VI PÅ DUVETVAD CAMILLA =D (det va extremt längesen nu pojkar ;D)





no ska i då sätt på meg kläon 
å böri te ga mot halln! ;)

Kommentarer
Postat av: camillagorilla

vad äre för fel på camillasjukan?;O att skratta åh vara gla äre bästa som finns jue(A) bara jag får en bit av mitt lyckopiller så är allt på toppxD (som inte riktigt är ett piller men ändå) om du har tur så kommeru ligga på samma nivå som mej snart fia(;

2009-11-11 @ 22:18:39
Postat av: s

hahaha, det är absolut inge fel på camillasjukan =D den sprider lycka! tuur behöver jag inte ;) det har jag redan (a) antar jag , hhiihihihihhiihhihiih

2009-11-11 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0