mitt kylskåp står öppet när patric har varit i farten

heej mörka eftermiddag, fyfan vad jag är trött!!! skulle kunna somna just precis nu, men det har jag inte tid med. har ganska sådär jättemkt läxa att ta itu med -.- ikväll blir det sängdags tidigt iaf..... :p
hade nyss min bror på besök, han tiggde mat bl.a.. och sov i soffan, trevligttrevligt -.- sen stack han på match och lämna disken kvar till mig!? tack älskade bror :*




asså vet du vad jag känner för camilla? tjuvlyssna litt =D hihihi


Kommentarer
Postat av: camillagorilla

haha fick höra att han käka mitt godis med:O JAG VILL TJUVLYSSNA JAG MED! måste bara veta när(A)

2009-11-09 @ 21:12:21
Postat av: s

hihihi, inte bara han som ätit av det (a) skyll dig själv att du lämnade den i hallen xD HAHA ;D asssssp vi måste gört snart innan jag döööör :D <3 (A)

2009-11-09 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0