saknaden

nu har jag fattat hur mke jag kommer sakna allt.. allt åå ALLA! det är helt sjuk. malung, som jag aldrig har tyckt om liksom, jag kommer sakna MALUNG som fan! även om det kommer bli kung åå bo i härnösand så är ju malung det där illa extra, som bara malungsbor förstår. jag iaf. alla folk i malung, alla "händelser" i malung. haha fast det händer ju inte så mke liksom, menmen.. ;p. jag kommer sakna alla i 9A!! det är heelt sjukt sorgligt. vi mååste göra mke tsm i sommar annrs tar jag livet av meii :o okej kanske inte men , jag blit extremt ledsen iaf ;o .. åå elsa! SERIÖST, duär den bästa som finns! du är så underbar, jag kan inte förklara med annat än tårar hur mkt du kommer bli saknad. även fast båda kommer bo uppe i norr så är det över 20 mil mellan oss :o det är ofattbart. men norrland e väl ingen "tätort" precis ;p.  synd nog.


hejdå familjen, hejdå mitt hus, hejdå alla mina vänner, hejdå malungskôllon som jag ÄLSKAR, hejdå vackra MALUNG ;o!

välkommen verkligheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0