som från en helt annan värld

Varför finns det inte nog med mod i den kropp jag befinner mig. Varför ligger rädslan alltid och lurar, och kommer fram vid just ett speciellt tillfälle, helt fel tillfälle. Varför skulle inte jag kunna vara lika stark som jag vill vara. Jag blir rädd, osäker, helt och hållet som bortblåst. Varför gör jag såhär, varför känner jag såhär. Varför tror jag att allt kommer bli ett stort jävla problem. När det i själva värkte är jag som gör det till ett problem. Jag förstår inte att rädslan kan göra en människa så otroligt osäker på sig själv. Det finns inget bot, man måste bara våga. Och den begåvningen har inte jag, tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0