julpyssel

halluu, ska snart dra till skolan och julpyssla litt ;) sen blire äckelsvenska och redovisning. ganska illa, för kan typ nada! måste även baka idag.. hur jag nu ska hinna det, hoppa över fysen kanske? har match ikväll också + att min hals mår sämst just nu, så känner mig inte pepp alls.. meen, är ju bara en vecka kvar till jullovet, så lär väl stå ut =)

Imorn är det cup som sagt, och igår ringde min söta pappa och sa att jag kommer få nya curlingskor imorn också :D ganska njut! även en klocka av farmor. tack :*  , fast antar att jag inte kommer få nå mer julklappar sen eftersom det va en tidig julklapp sa dom :s hm,, aja :p

nu vill jag ha fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0