I belive in santa

hej och hå, snart helg igen! känns galetbra ;) sitter och äter kyckling nu , mmmmmm! 
ganska slapp dag i skolan idag :p vi gör typ ingenting på grafiska och sen kollade vi på fotboll ist för att ha svenska i en halvtimme typ =) jag säger bara randig tröja!! ='D hihi

planerna idag var först fys, men det visade sig att jag kom litt sent hem från skolan och så ringde jag putte för att kolla om han va där , men det va han inte. och inte de andra heller, + att vi ändå inte har nån tränare idag.. så då vare lika bra att hoppa den idag :}}}} höhö 
men ikväll blire åå lyssna litt (a) hoppas vi på , eller hur camiie =D?

aja, nu är jag sugen på en lussebulle!! ses dåå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0