hyyyper!!

iih (a)
är sjukt hungrig, men orkar inte gå och göra nå mat just nu. skulle ha tänkt på det innan jag borstade tänderna -.- hehe.
imorn är det onsdag, vidrigaste dagen på veckan vill jag lova. fast är ganska pepp på match faktiskt, brukar inte vara det (a) såå, det blir det öbackaserien för mig imorn och på torsdag. sen härnösand classic hela helgen! spelar kl 1 på fredag. så funderar på att skippa idrotten !? är ju som sagt hockeytjej, så det borde väl funka ändå ;) får psyykutbrott på kerstin ibland (A) -.- aja.

nu blire att titta klart på pelle svanslös =D hihihi. 

sovgott!


glöm inte att gå med i galishmen säger jag bara ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

Jätte cool bild ju ;D

2010-02-17 @ 20:44:18
URL: http://soffephaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0