today

idag blir det mkt packning. imorn bär det av till götet :) det ska bli skapligt nice dedå! 

jag tänker såhär, visst får man vara hur man vill? se ut hur man vill? tycka som man vill?  enligt en viss procent av sveriges befolkning får man inte det, varför? 
bot finns inte. det är bara DU som kan ändra på dig.

tänk att varje människa är unik, det fin f*an ingen som är EXAKT som jag. lika må man vara , men jag är jag. och du är du! det är det som är bra. jag kan bara rätta mig efter mig själv när det gäller att jämföra och sånt. jag menar liksom, jag kan inte jämföra mig med dig om hur jag ska va!? för jag är ju jag ;o 


aja, hur som haver. här kommer en liten klädbild :) så får ni se hur man kommer se ut idag.  =)



Dagens outfit dåra:

Linne (under blusen) - jc, 129 kr
Blus - H&M, 149 kr
Bälte - H&M, 99 kr
Shorts - Cubus, 199 kr
Skor (som inte riktigt syns) - Skohuset, 299 kr

priserna är bara ca priser. kan inte alla i huvudet :) 


hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0