tidsfördriv


Långa bilturer:
det är det jobbigaste som finns, att sitta still i en bil. imorn blire så. 6 timmar. varför ska allt ligga så långt bort? om man uppfinner en flygbil så kanske man kan åka fortare? hatar att sitta still. det gör mig stressad och nervös. nej, usch, fy och blä för långa bilturer!!


Damm:
sådant som finns i mitt rum just nu. hatar damm. varför finns damm? lite onödigt liksom. ingen blir glad av att det finns damm. när man väl ha torkat bort allt, så tar det inte lång stund innan det kommer tillbaka. speciellt i mitt rum. jag städar ena dagen, och andra dagen är det lika mkt igen.. suck! nej städning över huvutaget är inte min grej! (n)


Reklamen på spotify:
bläbläblä, avskyr kärringens röst. avskyr tv-reklam också. men detta tar priset. asså efter varannan låt typ. det borde inte finnas reklam! höhö. nej, ingen hit. haha fattar ni, hit = musik = spotify. hohohoho, bra humor -.-





Gitarrer:
vilket mästerverk :D loveit. bara kunna spela ur sig alla känslor man har. det är underbart! allt känns bara så enkelt när man spelar, men tänker inte så mkt. det är bara så roligt allting. jag lovar er! pröva, jag blir glad bara jag tänker på det! :D pussssss på gitarrer!!! :*


Lugn & ro:
det bästa som finns är att bara slappa i ensamhet. det är väl alltid kul att ha nån med sig, men just det där med att kunna vara sig själv till 1000000%, inge behöver bry sig osv. det är så skönt. kunna ligga hur man vill i soffan och kolla på vilket tv.program man vill.  elr bara sitta och läsa en bok och vara hur osocial som helst. det är toppen! fast jag skulle aldrig klara ett liv med bara lugn och ro, men det är ett stort + att det finns iaf :D!!


Curling:
vilken go teamsport! man blir så peppad och glad av curling. såklart finns det tider då man inte alls gillar det, det går piss och ingenting fungerar. men om man nu har det där perfekta laget så kan ingen stoppa en. men är sämst och bäst tillsammans! alla känner varann extremt bra och kan lite på varann. det är känsla, lagkänsla! sånt gillar jag! jag vill verkligen ha ett sånt lag, hoppas!! allt blir så mycket lättare om alla e positiva och glada.. fast man förlorar kan laget stötta varann. SÅKLART får man gråta och va sur, men man gör det med ett litet litet leende på läpparna eftersom man älskar curling och för att det är så otroligt kul att få vara på is och spela! (y)




PEPP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0