snartså

jadu, dagen kan bara sägas med ett ord, konstig. vet inte varför, men känns bara som bortkastad tid ;o .. fast man varit med malin, medde och becca! dom är bäst. men skulle ha packat ist känner jag. 



imorn blire att gå upp supertidigt. måste fixa mkt till flytten, inte mkt tid att heja om,
kan inte allt bara vara klart? . menmen.. eftersom jag inte har tagot fingrarna ur röven och börjat packa lite mer i tid får jag väl skylla mig själv















detta ska ske imorn:

  • åka till mormor och kolla på soffa, 
  • åka till morbror och kolla på skor, 
  • åka till dalaridå och köpa kartonger, 
  • packa i alla kläder i kartongerna, 
  • tvätta, 
  • åka till tandläkaren, 
  • spela fotbollsmatch... 
och vips är det torsdag...





blir verkligen inte att vara uppe lika länge som igår ;o  ..  det kommer inte funka om jag ska upp vid 8-9 . haha,

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0