magkänsla

hej, nu e min magkänsla såhär igen :s varför? 
det känns jätte konstigt, inte illamående, men orolig. jag vill inte sova heller :s .. fan. jag måste vända tillbaka dygnet. asså kan det bero på att man har helt fel dygnsrutin? jag tror ändå inte det.. kanske för att jag flyttar snart? hmm...  aja. hoppas det går över snart.

blev att va lite emd madde idag, har äver varit på riskettan.. -.- sööög!  sitta på körskolan i 3 timmar och bara lyssna på sånt som man redan visste typ .. hm, förbättrade inte min dag direkt.. och så e min bror hos lizette, så nu e jag själv.. fan! vilken jävla dag. jag borde sova bort den nu! funderar fan på det. för det finns inge kul alls att göra på datorn iaf!  -.- trööööögt!

jag vill ha en ny gitarr, förslag?
min låt e också klar, inge vida speciell. menmen..


herefint ni iaf! =)

bror nördar, men jag saknar det.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0