hoho^^

Tjollahopp :D det blev att ta med datorn (Y), fast egentligen blir jag bara irriterad när det går så segt >_< (a)  menmen. får iaf bllogga lite medans man väntar på att få komma hem -.-

borde sova ( som vanligt -.- ), SUCK. jag måste tänka mig för lite. det blir alltid för sent varje kväll.. 


imorn blire lite fiske i tredje sjön, brukar oftast fiska i första och andra :P haha. om nån fattar xD :) ska försöka få upp lite mörtar så kan man lägga ut kräftburar sen.. tycker inte om kräfter men shitthesame (a)


här kommer iaf en happyface/sadface låt..  många tårar har fallit till denna låt och även många glada miner ;p


Jag är på väg - Björn Bröder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0