bara liiiite kvar

tjenixen
dagen till ära , jag har gjort det jag ska, för en gångs skull :D haha..  bara kartongerna kvar att köpa. ska nog be pappa åka ner. har precis kollat på soffan. asså den ser bra ut, är skön osv, men lite smuts här och var eftersom mina småkusiner har suttit i den. men ska försöka ta bort det mesta med klädgrejsimojstvätt =) ska bara packa i det sista , sen åker jag till skinnarvallen och spelar fotboll. asså fotboll suger xD haha, har tränat 3 träningar i år, och detta blir min tredjr match. hoho. matchen kan ju vara roliga liksom ändå :D xD om vi vinner :P och det gör vi! nej, en kvart kvar sen ska jag åka. så hare bra , hörs & syns. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0