baad

jag badade faktiskt idag, till midjan iaf :'D det va sjukt kallt i vattnet. fast både madde och jesper badade ändå ;o .  
snart blir det flööt pizza med madde, patric och jesper :D gott (a) längesen man åt pizza!   

nu är det faktiskt bara 14 dagar kvar, ja 2 veckor alltså tills jag flyttar. sjukt kul! det känns överbra :D jag hade inte pallat stanna i malung :p 

ni ska få se lite bilder på min lägenhet. det är en tre, så delar den med en annan :D.
själv tkr jag lägenheten e rätt okej, inte den modernaste elr finaste , men duger helt klart :P 
hag har ju inte varit där än och ställt i ordning inreding och sånt :p menmen ..

sovrum

sovrum igen ( tycker inte om att tapeten ser un sådär vid sängen :O!! )

badrum

hall

kök

vardagsrum

vardagsrum igen



jahaa, där ska jag bo i tre år framöver nu :P


harebra :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0